Forum TIBIA forum Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [8.61] Nightfall OTS Alpha Release Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kasper414
gracz



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 16:34, 17 Gru 2010 Powrót do góry

Małe wprowadzenie:

Nightfall OTS jest to nowy serwer OpenTibia oparciu o OTServ 0.7.0
Zamiast czekać na OTServ 0.7.0 postanowiłem wydać własną dystrybucję OpenTibia, w wyniku których powstał Nightfall OTS.
Jest to jedna z pierwszych wersji serwera jednak podstawy kodowania serwera zostały zrobione więc nadszedł czas na wersję Alfa.

Download link: [link widoczny dla zalogowanych]

Główne cechy:

3 serwery stron (Nightfall WAS), nie będzie już potrzebny specjalny program (np. XAMPP lub EasyPHP) do obsługi swojej stronie:
- Jako serwer WWW został specjalnie dla Nightfall OTS, możliwe jest tworzenie stron internetowych w Lua zamiast PHP, HTML jest też taka możliwość.
- Ponieważ jesteśmy w stanie tworzyć strony w Lua, możemy załadować dane z serwera na stronie internetowej w czasie rzeczywistym (bezpośrednio ładowane z serwera), to oznacza, że możliwości pod np. usunięcie gracza z gry, w zasadzie wszystko teraz będzie odbywać się przez przeglądarkę internetową!

Graficzny Interface Użytkownika (GUI):
- napisany w języku Java
- Może o komunikacji z serwerem OpenTibia
- Polecenia o (np. wyrzucanie graczy z gry)
- Brodcasting
- Itd

Bardzo zaawansowany interface skryptów:
- Wszystko oparte na konfiguracji serwera w Lua, z wyjątkiem map (OTBM) i items.otb.
- Wszystkie dane o operacji zapisu w Lua, co oznacza, że pliki mogą być tworzone i ładowane do użycia na serwerze [link widoczny dla zalogowanych] (SQL nie jest już używany)
- Możliwości takie jak wiążące skrypty w Lua (tzw. events) do poszczególnych graczy, rodzajów stworzeń lub czemukolwiek.
- Całkiem nowy system typu stworzeń, nawet powołania są liczone jako rodzaje stworzeń, to pozwala nam stworzenie pod daną gildię, profesję lub np. event tylko pod daną kreaturę!

Całkowicie nowy NPC / Monster interface:
- Potwory i NPC od są teraz mogą zostać aktorami.
- Aktorzy mają mozliwość bycia po stronie graczy (np. na potrzeby wojen lub zaawansowanych questów)
- Całkowicie nowy inferface Broni/Czarów:
- onBegin i onFinish callback, aby dodać własne skrypty podczas rzucania czaru lub używając broni
- obrażenia broni i czarów mogą być oparte na wzorze wielu, umożliwiając zaawansowane skrypty czarów i broni.
- I inne (nie chciałem aby ta lista była zbyt długa!)


Cechy szczególne

Wszystkie OTServ 0.7.0 r5207 funkcje plus:

- Aktualizacja do wersji tibi 8.61.
- Prosty interfejs Java i Web Server, dodatkowe skrypty serwera można dodać w ".. / scripts / config / Wydarzenia / web /", pliki mogą być dodawane w ".. / www /".
- Dużo danych w pamięci podręcznej jest teraz na serwerze, to niezwykle zmniejsza plik I / O (zmniejsza obciążenie procesora, ale zwiększa zużycie pamięci)
- System czaszek uległ niewielkim zmianom na PvP bardziej zrównoważony, jest jeszcze trochę jak regularne Tibii.
- VIP lista jest teraz związana z kontem zamiast z graczem
- System gildii został lekko zmieniony, co sprawia że jest prostszy w obsłudze i ułatwia wszelkie zmiany w gildii takie jak zmiana rang itd.
- Broń i czary są częściowo połączone z "Ability class".
- Możliwość wydarzenia Lua wiąże się nie tylko stworzenia i / lub wszystkich, a nie jest również możliwe do wydarzeń wiążą się CreatureTypes and Guilds
- Łatwiejsze wykorzystanie PlayerFlag, zamiast obliczania dużej liczby, będzie teraz określać PlayerFlags w wykazie dla każdej grupy.
- Aktorzy * mogą teraz mieć frakcje (strony) do celów wojny.
- Większość potworów ze wspólnej biblioteki zostały przeprogramowane i zadają więcej obrażeń niż wczesniej.
- Potwory będą teraz dostosowywać się poziomem trudności do swojego przeciwnika biorąc pod uwagę Poziom, M lvl i skille.
- Wsparcie SQL zostało usunięte.



UWAGA:

- Należy pamiętać, że jest to wersję alfa, a nie całkowicie gotowy serwer, wiele rzeczy może jeszcze nie być w pełni sprawnym.
- To również oznacza, że serwer jest bardzo prawdopodobnie, niestabilny. Nie które części tej wersji mogą być nieużywane z powodu starego kodu i zostaną one usunięte w przyszłości.



FAQ

Kilka szczegółów na temat serwera aby pokazać w jakim stanie obecnie jest Nightfall

-Testowanie serwera gry:
- nazwa konta "test123" i hasło "456test".
- Postaraj się wezwać straż ("/ m Guard")
- Możesz także przywołać Guarda i np. Dwarfa, wtedy potwory powinny rozpocząć walkę między sobą.
- Jeśli nie jesteś w stanie objąc kontroli nad Guardem wtedy Guard zaatakuję Ciebie chyba ze jesteś na postaci GM.
- Spróbuj przywołać Demona ("/ m Demon"), można zauważyć, że Demon i Guard rozpoczną walkę między sobą. Ponieważ nie są one na tej samej stronie, Guard należy do krasnoludów.
- Testowanie serwera WWW:
- Wszystko co musisz zrobić, to uruchomić Java GUI i oba serwery automatycznie,
- w tym serwer [link widoczny dla zalogowanych] Możesz zrobić podgląd na serwer WWW w [link widoczny dla zalogowanych] ".
- kilka stron są już dostępne, inne nie.
- Po zalogowaniu można tworzyć nowe postacie, jest to nadal bardzo uproszczone.
-Badania * GUI:
- Obecnie GUI jest tylko nakładką na konsoli do gier i konsoli sieciowej, jednak .. jest również w stanie połączyć się z serwerem, który automatycznie zrobi.
- Większy jest tylko "Test BC" button, który będzie nadawał wiadomości testowe do gry.


Więcej informacji wkrótce!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)